fredag 28 november 2014

Lusse lelle

Idag har vi varit på luciafirande på Johannes dagis. Å vad vi har övat sånger och pratat om detta hela veckan. När jag och Martin kom till hans dagis för att titta på hans uppträdande, kom han springande till dörren och blev så glad. Sen sprang han in till alla och ropade: "Min mamma och pappa har kommit nu!!" Sen gick han runt och proklamerade för alla och envar att "Min mamma och pappa är här nu. De har kommit!" Han såg verkligen till att ingen missade att hans mamma och pappa hade anlänt.

Lilla hjärtat! Det var så roligt att han blev så glad att vi kom! Så fint sjöng han också och var så duktig! *stolt momi*

Idag har jag förresten sagt upp mig från DHL. Exakt nio år på dagen efter att jag började jobba där. Nu är det bara översättningen som gäller!

Här kommer lite bilder på vår lilla nisse.




Inga kommentarer: