tisdag 26 november 2013

Några bilder från kvällen

Johannes tittar på tv i soffan, eller "teja offa" som han säger.
Det börjar ta sig nere i källaren! Tycker det är så kul!
Satte ju fröer i våras, men i en låda grodde ingenting så jag ställde den bara utomhus, men i september började det plötsligt komma upp små skott. Vid det laget hade jag förstås glömt vad jag hade satt, så jag har varit så nyfiken på vad det är. Nu har det äntligen slagit ut en knopp och det visade sig vara Silvernattljus. Å jag tycker den är så fantastiskt vacker! Det är en perenn som blommar från juni till september, så jag måste hitta något fint ställe att plantera den på så att jag kan njuta av den år efter år!
Inne i sin film, med favvotröjan med bärgaren och blixten på! Det är Ice Age som gäller bland filmerna nu.
Traderashoppat ett par riktigt varma och goa vinterstövlar till Johannes!
Är det en björn?? Man skulle kunna tro det, men det är Sivan i sin lurviga päls! Tycker det är lite jobbigt att se henne så långhårig, då jag tycker hon ser ovårdad ut. Men nu är grislampan beställd och fram tills den är uppsatt får hon gå omkring och se ut sån här.

Inga kommentarer: