torsdag 28 november 2013

Klaaaaaar!!

Jag måste bara sticka in huvudet här och säga Phhhhhhhuuuuuuuuuuu!

Nu är jag klar med min tenta. Det gick bra trots att jag hade huvudvärk och allmän total ångest över att det inte skulle gå bra. Det är sååååå skönt att det är över. Nu känns det plötsligt inte som någonting att bara ha översättningen vid sidan av jobbet. Har inte hört något om det stora jobbet, så det verkar inte bli av. Men har fått annat jobb, med deadline utan sådär jättestor tidspress. Så det går att slänga in lite glöggmingel och lussekattsbak under tiden också. Perfekt!

Johannes var hur pigg som helst igår kväll när vi la honom. Sen vaknade han mitt i natten och hade plötsligt 40 graders feber. Så vi har varit hemma hela gänget idag. Martin vabbat och jag sjuk.

Nu blir det gryta som har stått och puttrat på spisen i flera timmar och ett avsnitt av Dallas. Bra belöning!

Inga kommentarer: