onsdag 27 november 2013

Det blev en konstig dag

Vaknade med en grym huvudvärk imorse. Har vaga minnen av att Martin och Johannes höll på att göra sig redo för jobb och dagis och att jag ringde och sjukanmälde mig. Sen somnade jag och vaknade vid tolv.

Huvudvärken var bättre då i alla fall. Så jag masade mig upp, eldade i pannan och sen kom en vän över på en kopp te, jag lagade lite mat tills Martin och Johannes kom hem och sen åt vi och nu är klockan halv nio och jag är redo att gå och lägga mig.

Imorgon eftermiddag har jag min tenta. Har inte hunnit plugga särskilt mycket, men tror ändå det kommer gå bra.

Inga nyheter om det stora översättarjobbet ännu, så jag antar att det inte blev någonting. Nåväl. Då blir det en mysig och pysslig tid fram till jul istället, inte fy skam det heller precis.

Inga kommentarer: