lördag 28 juli 2012

Sommar och sol!

Lillen har somnat av sig själv igen. Hurra!

Jag ska hem till Lasse och Katja ikväll. Skulle egentligen gått på Sten & Stanley med Katrin. Men jag har verkligen ingen lust. Jag tycker inte så mycket om dansband och det känns onödigt att betala 200 kr för att gå och se ett dansband när jag egentligen bara är intresserad av tiden innan när vi ska träffas och äta och umgås. Känns lite meckigt att lämna bort Johannes på ett ställe och Sivan på ett annat för att gå på träffen innan. Så jag tackade nej såhär i sista stund, men nu blir det ju ändå trevligt umgänge med bror och sambo och mamma.

Här kommer lite bilder från sista tiden (som vanligt blir bilderna på höjden på fel håll):

Alla rutinerade bloggare ska visa upp dagens outfit har jag sett :) Så här är den! Mammaledigstädsoutfitten! Allt är från H&M, utom skorna som är köpta på Ica Maxi :)

Så kul att plaska i den lilla, lilla poolen!
Vilken stor och bra vattenskål du har ställt fram, matte!
Teamet
Dammsugning är ett gemensamt intresse för Johannes och Sivan. Dammsuga är inget man gör ostört i det här hushållet!

I måndags innan Martin stack iväg och seglade tog vi en dag med picknick vid sjön. Mysigt!




Nähä, nu är det hög tid att göra sig iordning och styra kosan mot Rottne.

Inga kommentarer: