måndag 11 juni 2012

Morgonen i bilder

Igår tänkte Martin och jag att vi skulle gå och lägga oss tidigt eftersom vi de två tidigare nätterna kommit i säng vid halv ett och varit helt döda när lillen vaknar vid fem. Vi hade verkligen behövt vara utvilade för inatt var det inte kul. Johannes har fått en liten inflammation i snoppen så den är alldeles röd och svullen och det gör tydligen jätteont, särskilt när han kissar såklart. Vi badade honom och smorde in med salva, men det var panikskrik länge innan han kunde somna. Stackars liten. Sen sov han oroligt och vaknade och hade ont igen när alvedonen slutat verka.

Nu har svullnaden gått ner litegrann och lillen är glad, åtminstone så länge alvedonen verkar. Vi ska till BVC idag av en händelse, så jag ska be dem kolla på det.

Här kommer lite bilder från dagen hittills:
Jag skulle bara redigera ett översättarjobb lite innan jag skickade iväg det, och när jag tittar upp ser det ut såhär haha
Jag flyttar honom från gardinen och sladden och satte mig igen med jobbet, nästa gång jag tittar upp ser det ut såhär. Mina piedistaler är ajabaja! Han är snabb som blixten nu när han rullar omkring!
Inget behov av att vattna idag..
Det växer på! Nu har rotfrukter, spenat och bönor verkligen börjat komma upp!
Lycklig efter ett rån med leverpastej

Inga kommentarer: