fredag 14 oktober 2011

En tripp till Stockholm

Idag är det nästan exakt två månader kvar tills beräknat födelsedatum för bebisen. Jösses vad tiden går snabbt! Just nu är det full rulle där inne i magen. Den knuffas och bökar och håller på. Vi var i Stockholm nu tisdag till onsdag och såg Red Hot Chili Peppers i Globen. Efter konserten när vi gått och lagt oss var den lilla människan helt uppe i varv och spann runt, runt en bra stund innan den äntligen lugnade sig.

Konserten var jättebra. De börjar väl närma sig 50 nu grabbarna, men de studsar fortfarande omkring på scen som ungdomar :)

Vi bodde hemma hos Henrietta, men tyvärr hann vi inte ses så mycket. Vi tog en middag i stan innan konserten och sen hann vi med en frukost innan hon skulle till jobbet dagen efter. Vi hälsade på Martins mormor också innan vi körde hemåt.

Sivan har fått vara hemma hos Susanne med familj i Jönköping så hon har varit på lite minisemester hon också. Varit på hundcafé med Ylva och allt :)

Idag blir det familjemys för hela slanten efter jobbet! Jag och Martin ska sticka direkt ut i skogen med Sivan och busa loss ordentligt. Sen ska vi hälsa på pappa på sjukhuset och spendera resten av kvällen med att äta god mat framför brasan och klippa ett par avsnitt av Dallas.

Jag har varit så himla trött på sistone så det ska bli skönt att ligga på soffan hela kvällen. Igår kom jag hem vid halv sju. La mig och sov tre timmar. Gick ut med Siv och gick och la mig och sov igen.

Inga kommentarer: