fredag 8 april 2011

Australia here we come

Helt otroligt att det verkligen är imorgon vi åker! Bara 4 små timmar kvar på jobbet och sen är det Semester!! Har fixat det mesta tycker jag. Måste bara komma ihåg att sätta upp lapp på brevlådan att vi inte vill ha reklam samt kidnappa Batman från Johanna :) Imorse gjorde jag en engelskatenta och nu har jag bara en veckas tyskaarbete kvar att göra sen är jag fri att börja packa! Jag har gjort en liten resdagbok, jag tror att man kan gå in på länken här för att hitta till den.

1 kommentar:

Katja sa...

Nämen tack, vad skoj!

Jag fick påminna Lasse för jag vet att han hade reagerat på körsbärstomat en gång (ganska längesen nu dock), inget allvarligt, det uppstod lite klåda. Just dom var nog inte heller närodlade dessvärre.

Han säger att han är öppen för och prova egenodlade från ekologiska frön och se om inte det funkar för honom :-)

Ha det så bra på eran resa, Lasse hälsar! Kram! /Katja