fredag 11 februari 2011

Ingen partypingla här inte

Har varit på en kul kväll med bowling och middag med teamet.

Men för mig blev det ingen fortsatt kväll ute (de tre som var 25 minus fortsatte ut, resten ursäktade oss och gick hem :). Jag sitter i soffan, redan ombytt till pyjamas och t-shirt, med ett glas Loka och Fleetwood Mac på stereon och njuter som tusan. Det är det här jag vill göra just nu. Bara sitta (under min korkek) och ta det lugnt. Funderar på att gå och lägga mig tidigt så att jag är sådär skönt utvilad och pigg imorgon.

Kanske är det åldern, eller att jag inte har haft en ledig helg på länge så jag inte vill slösa bort den med att vara seg. Men det stör mig inte ens att jag väljer soffan framför puben.

Mmmmm. Nu skulle man bara haft Martin hemma också (han är hos en kompis), eller en liten Huxtable att mysa med.

Inga kommentarer: