tisdag 4 januari 2011

Vad långsamt det går!

Jag tror jag har varit inne 100 gånger nu på sidan som visar om jag kommit in på min kurs eller inte. "Handläggning pågår". Inget nytt. Kom igeeen nuuuh!!! Vi vill ju ha en liten hund juh! En liten Huxtable, som vi vill att den ska heta.

Det har inte heller hänt någonting hos bolagsverket. Bara en text att allting tar jättelång tid just nu eftersom att det har startats 5 gånger så många nya företag sedan november på grund av någon regel som tagits bort...typiskt. Jag hade ju gärna velat gå över lite smidigt vid årsskiftet till handelsbolaget och kunnat avregistrera den enskilda firman och slippa deklarera för den nästnästa år.

Igår var jag och Martin och tränade. Det är dags att komma i form nu inför Australienresan. Min plan är att träna 2 gånger i veckan under januari, 3 gånger i veckan i februari, 4 gånger i veckan i mars och sen åker vi i April (och då kommer förmodligen totalt förfall att råda hihi).

Små små vårteckan börjar komma. Som postorderkatalogerna med vårkläder och det är inte längre för tidigt att plantera sånt som ska planteras ut på balkongen (ok, lite tidigt...men det står ju planteras jan-mars på fröpåsarna och nu är det ju januari :D). Löv it! Det är även dags att plocka ner alla julsaker och pepparkakor och glögg är inte lika hett längre.

Inga kommentarer: