måndag 3 januari 2011

Å jag bara väntar...

Å här går jag och väntar på besked till höger och vänster. Först besked från skolan för att se om jag kommer in på min kurs så att jag kan gå ner i tid till 65%, så att vi kan skaffa oss en liten fin Kerry. Uppfödaren har nu bestämt sig för att hon ska ha en kull i vår (på bilden är det den hunden som i så fall ska ha valpar, när den var en liten valp. Så oemotståndligt söt!). Så snart jag har fått gå ner i tid så ska vi maila henne och säga att vi vill tinga en! *iiiih*
Sen väntar jag på att bolagsverket ska höra av sig och tala om vad mitt och Martins företag kan heta, så att vi kan anmäla det till Skatteverket och sätta igång vårt lilla handelsbolag.
Jag går och väntar överhuvudtaget. På att det ska bli vår, att vi ska åka till Australien, att vi ska få en liten valp, att Martin ska kunna ta tjänstledigt och jag jobba deltid med företaget, på att jag mirakulöst ska bli vältränad......

Inga kommentarer: