fredag 1 oktober 2010

Paket till mig :)

Vaknade imorse av att min stackars Martin hostade och hostade tills han kräktes ute i badrummet. Åååå....hoppas han blir bättre snart, för det där är ju så himla jobbigt. Hade ju min dos hosta från helvetet i julas och det finns ju inget jobbigare än att inte kunna lägga sig ner och sova för att man bara hostar och hostar och hostar.

Själv har jag hankat mig igenom arbetsveckan utan att behövar vara hemma och vara sjuk. Har gjort ett litet översättarjobb och det är ett par stycken till som är på ingång. Hoppas dock att jag inte behöver jobba i helgen, för det skulle vara skönt att få en del skolarbete ur vägen då.

Idag ska jag hämta ut ett DHL paket. Beställde en dator i onsdags och redan har den kommit till utlämningsstället. Man är ju lite skadad efter att ha suttit med godssökning, så jag är nästan lite förvånad att det har gått bra :) Fast det kan ju fortfarande vara så att de inte hittar paketet på inlämningsstället och att det är sönder när jag får det. Jag håller tummarna.

Det är samma dator som jag köpte i våras, men då sköts leveransen upp hela tiden och sen mailade jag till slut och sa att jag inte ville ha den. Men nu blev jag lite sugen igen och nu gick det ju lite bättre. Har köpt den bruna. Ska bli kul att pilla med den ikväll!

Inga kommentarer: