onsdag 22 september 2010

Träningsvärk

Idag är jag lite ledbruten. Var och tränade styrka igår och det var lite jobbigt för mina förslappade stackars muskler. Ikväll ska de få mer stryk i form av ett core pass!

Resten av kvällen satt jag med ett nytt översättarjobb. Ett litet bara, som jag lämnade in igår kväll. Det kommer ett stort jobb nu i slutet på veckan, så att idag ska jag passa på att göra sånt som jag inte kommer att hinna när jag sitter med jobbet. Som att klippa mig, handla doppresent till Harry och eventuellt försöka hitta ett par skor och en kruka för att plantera mina vildblomsfrön som jag köpte i USA (tydligen måste man plantera dem innan vintern så att de hinner frysa en gång innan de gror).

Igår fick vi våra lönebesked med posten. De har sjabblat lite med Martins lön. Han fick 9000 kronor i avdrag för föräldraledighet. Det tyckte han var lite orättvist.

Inga kommentarer: