fredag 13 augusti 2010

Nu!!!!

....känns det äntligen som att jag har semester!!

Helt plötsligt, när jag satt och skrev på fejan att jag börjat packa inför semestern, så blev jag helt lycklig och insåg att jag ska åka på semester till USA!!

Jag har gått omkring som ett orkeslöst kolli sen jag gick på semester. Apatiskt försökt att på riktigt ta till mig informationen att jag har semester nu och borde roa mig maximalt, men utan resultat. Jag har mest gått omkring och inte vetat vad jag ska ta mig för riktigt, och inte orkat ta mig för med nåt heller.

Det är inget konstigt med det här dock. Jag brukar vara sån här i ungefär en vecka efter att jag avslutat ett översättarjobb, och det var ju ungefär en vecka sen jag lämnade in det så....

Det kan också ha att göra med att Martin också börjar sin semester, om cirka en timme. Känns i alla fall bra!

Ser fram emot att gå och pula lite hemma nu fram tills vi ska åka.

Inga kommentarer: