söndag 25 juli 2010

Söndag

Idag har verkligen varit en slapparsöndag.

Katrin var här igår och vi såg på film och åt lite mat. Kom nog inte i säng förrän vid ett-tiden, efter att ha räddat in några av mina stackars plantor från balkongen som höll på att drunkna i regnet.

Martin ringde vid halv elva tiden och väckte mig :) Väldigt trevligt sätt att vakna på!

Sen har jag bara legat och läst och faktiskt legat i sängen och översatt en hel massa. Men nu är klockan snart halv tre så nu är det verkligen dags att stiga upp och äta upp resterna från igår.

Om man ska se nåt positivt med att Martin är iväg så är det väl att jag inte äter så mycket, eftersom jag är för lat för att laga nån mat bara till mig.

När Johanna var här i fredags så berättade hon att det var flera stycken på jobbet som frågat henne om jag var gravid. Men, jag är faktiskt bara lite tjock om magen just nu, ok! *hmpf* haha.

Och regnet fortsätter att vräka ner!

Inga kommentarer: