onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Kort dag idag. Bara 7.15 timmar att jobba.

Vaknade klockan halv tre i natt och kom på att jag glömt bort att ställa väckarklockan. Herregud! Det är helt otroligt att man trots att man sover kan komma på sådana saker. Det är inte första gången det händer att jag glömmer bort att jag ska ställa den, men jag brukar alltid komma på att jag ska göra det när Martin börjar fippla med sin väckarklocka.

Sen vaknade jag vid fem av att solen sken in genom fönstret. Eller om det var idioten som gick och gormade "Din jävla PISSMYRA" om och om igen nedanför fönstret. Samt en massa andra okvädesord. Stackars människa, han verkade fullständigt ur balans.

Idag slutar jag 15,30 och vid 17.15 ska jag på coren på båtsmanstorget.

Halvvägs tills Martin kommer hem nu :D

Inga kommentarer: