måndag 1 februari 2010

En ledig dag = stress!!

Jag hoppade in och jobbade lite igår, så idag fick jag en ledig dag. Och jag håller på att stressa ihjäl mig över allt som jag vill hinna med!

Jag vill:
Skriva klart en uppsats
Träna
Skriva jobbansökan
Göra klart uppgift till engelskan
Lära mig Trados (dyrt översättarprogram jag köpte för ett halvår sen och som jag fortfarande inte kan använda)
Måla på min tavla
Tvätta

Martin har bokat tvätttid hos sig klockan 16. Hittills har jag suttit med min uppsats och varit effektiv hela förmiddagen och inte gjort något annat. Förutom en kort paus då jag åt lunch. Har kommit en bra bit på vägen tycker jag, men nu ska jag sticka iväg till gymmet en runda, och så tar det väl nån timme och sen ska jag hem och duscha och sätta mig med det här igen.

Tänkte ju att jag skulle vara snäll och laga mat till Martin tills han kommer hem från jobbet och diska upp disken hos honom som jag har hjälpt till att skapa. Men det kommer jag inte att hinna :(

Inga kommentarer: