fredag 22 januari 2010

Äntligen Fredag!

Var och sprang igår igen. Har insett att stretching faktiskt inte är helt av ondo. Stretchade fotlederna efteråt och idag känns det faktiskt ingenting. Ska ta en sväng på löpbandet imorgon med och förhoppningsvis kan man dra på lite tempo då också!

Efter träningen åkte jag raka vägen hem till Martin som hade en underbar vegetarisk lasagne på gång. Och så lite vin på det! Precis vad jag behövde. Den här veckan har varit mycket, mycket ansträngande på jobbet och jag har funnit att det har påverkat mitt humör ganska mycket. Min stubin har varit mycket kort. (Men inget har gått ut över Martin såklart, mest över ting som garderobsdörrar och andra tingestar) Och jag har varit så trött. Inatt somnade jag före Martin vilket är en omöjlighet i vanliga fall för jag har aldrig träffat en människa som kan somna så snabbt. Vi snackar en halv minut.

Nåväl, nu är fikat slut, back to work!

Inga kommentarer: