måndag 28 december 2009

Sjuk IGEN!!

Jag är sjuk igen :( Å jag är så trött på det här! Idag har jag och Martin varit ihop i 6 veckor och jag har spenderat ungefär 3 av dem med att vara sjuk.


Den här gången är jag i alla fall inte lika sjuk som sist. Jag har ingen feber i alla fall. Men jag är jätteförkyld och hostar konstant, så jag får inte sova nånting om nätterna. Typiskt nog hade jag tagit på mig ett översättarjobb i en stund då det kändes som att det var en bra idé eftersom att jag var frisk. Det har varit riktigt jobbigt att sitta med det där samtidigt som jag är sjuk, men nu är jag klar med det och jag kommer väl att få ut motsvarande karensdagen för det.


Julen har varit jättemysig. Syrran hade som vanligt ordnat allting fantastiskt bra och till och med hittat på en lek och Ylva och Felicia bjöd på en liten julshow framåt kvällskvisten.

På juldan började jag känna att allt inte stod rätt till när jag var väldigt hes, men jag tog ändå bilen till Karlshamn för att hälsa på Martins familj för första gången. De är jättetrevliga och har massa roliga nakna djur :)

På annandan hade förkylningen brutit ut helt och hållet och jag bara snöt mig och hostade. Just trevligt besök jag var. Hoppas verkligen att jag inte smittade ner nån i hans familj med det här!























Inga kommentarer: