söndag 25 oktober 2009

Söndag morgon

Har haft en väldigt trevlig och social helg. I fredags kväll var jag hemma hos en jobbarkompis och åt sushi, snackade och spelade sällskapsspel. Under promenaden dit ringde jag till Sara. Vi har ringt om varandra väldigt länge nu och hon visste inte om att det hade tagit slut med Jocko ens, så vi hade en del att prata om!

Igår steg jag upp relativt tidigt och gav mig ut och sprang en runda i bokhultet. Katrin kom och hälsade på och vi åkte in till stan och åt kinamat och snackade lite. Sen på kvällen träffades Anna och jag på Båten och käkade och satt och pratade. Vi avslutade kvällen med en öl på Bishops där vi träffade Malin och Dan.

Idag har jag inga planer alls. Förutom en liten uppsats som jag borde knåpa ihop då, så att jag kan få mina betyg. Ska ner på stan och köpa busskort också. Men först ska jag stiga upp nu och sätta mig och läsa DN och äta en ordentlig frukost!

Imorgon är det alltså måndag igen. Om två veckor åker jag till Miami.

Inga kommentarer: