torsdag 26 mars 2009

Tagresan

Det var inte sa farligt att ta taget. Det vara bara de sista tva timmarna som var lite dryga for da var jag verkligen jattetrott. Och jag hade en aldre man i satet bakom mig som rapade hela tiden. Sana dar langa utdragna rapar. De forsta tva gangerna fnissade jag kanske till lite for det var sa ovantat att en sot gammal man skulle lagga av en san jatterap, men i slutet blev jag bara irriterad for det var sa ackligt.

Nat som ar roligt med de har landet ar att de inte kan enas om nanting mellan staterna. Till exempel kan de inte ens komma overens om vilken bredd pa sparen de ska ha. Sa det blir ju lite krabbigt nar man ska aka mellan staterna.

Inte heller kan Queensland ga med pa att ha sommartid, nar alla andra stater har det. Sa Queensland ar en timme efter New South Wales och Sydney just nu.

Naval har kommer lite bilder fran resan..












Inga kommentarer: