måndag 23 mars 2009

En middag

Nu har jag och Sam varit och atit pa the Verve. De stangde redan vid nio. Sa vi hann ju knappt prata nanting pa de ynka tva timmarna vi satt dar. Vi stod darfor utanfor porten till mitt hostel och pratade i ytterligare en och en halv timme innan vi skiljdes at for kvallen. Det ar konstigt med vissa manniskor att 5 ar kan ga och det ar som om ingen tid har gatt alls nar man ses igen. Det blir nog inte av att vi ses imorgon for hon skulle jobba och sen ivag pa intervju.

Sjalv funderar jag pa om jag ska aka till Surfers Paradise och jobba pa solbrannan eller om jag ska till Garden City (stort shoppingcenter) och titta i butiker. Ska forsoka halla mig ifran att shoppa till den sista veckan, sa jag slipper ha sa mycket att slapa pa nar jag aker till Sydney och Alice Springs.

Sitter har igen for jag kan inte sova. Har ar klockan prick midnatt nu, men hemma i Sverige ar klockan tre pa eftermiddagen. Och sa var det nan kar van som undrade varfor jag inte bloggade nat sa hon hade nat att lasa ;) Ska forska battra mig *tsss*

Nu ska jag maila lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen !
vi saknar dig redan :)
// mari

Unknown sa...

Saknar er med :) Jag ser rakt in i ett kundservicecenter fran mitt fonster pa hostelet. Och da tanker jag pa er varje gang! Forsoker komma ihag att dra for gardinen ocksa hihi